SLIDES

Slideshow

1 / 6
2 / 6
3 / 6
4 / 6
5 / 6
6 / 6

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Nεα προσαραξη φορτηγου πλοιου στον Λακωνικο ...... γιατι αν υπηρχε....

Το ανωτερω πλοιο προσαραξε στην θεση ΚΟΚΑΛΑ του Λακωνικου κολπου
φορτωμενο θειαφι(30.000 τονους) απο Ρωσια για Τυνησια. Το πλοιο βγηκε κυριολεκτικα
στα σπιτια κατι παρομοιο οτι ειχε συμβει και με το Τουρκικο στον Αγιο Νικολα
Βοιων. Μπορειτε να δειτε τις φωτο στο apela.gr

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Μεχρι στιγμης δεν φαινεται να υπαρχει ρυπανση παρα μια ελεγχομενη εισροη
υδατων τουλαχιστον συμφωνα με αυτα που κυκλοφορουν στο ιντερνετ
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Απ οτι φαινεται το πλοιο μολις περασε το στενο το Κυθηρων - Ελαφονησου  και
επρεπε να αλαξει πορεια στις 257 περιπου ακολουθησε μια πορεια ευθεια που
οδηγει στην Κοκαλα και  βγηκε σχεδον στα μπαλκονια  των σπιτιων.
Το πλοιο ηταν καινουργιας κατασκευης σχετικα το 2010 με ολα τα συγχρονα μεσα
ναυσιπλοιας και δεδομενω οτι και οποια βλαβη να ειχε θα ειχε φροντισει να
αγκυροβολησει καπου ασφαλες  πραγμα που δεν εγινε  γενιουνται πολλα ερωτηματικα
τα οποια θα απαντηθουν απο τον αυτοματο καταγραφεα δεδομενων που υπαρχει στο πλοιο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτο που επαναλαμβανω για μια ακομη φορα ειναι ποσο ακομη θα ειμαστε τυχεροι εδω
στην Νοτια Λακωνια-Κυθηρα-Ελαφονησο που αναλογιστειτε τις συνεπειες εαν καποιο
πλοιο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΦΟΡΟ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ  και υπαρξει
διαρροη πετρελαιου.  Για μια ακομη φορα τονιζω την αναγκαιοτητα της δημιουργιας
κεντρου ελεχγου διελευσης  του στενου Κυθηρων Ελαφονησου που ειναι  το δευτερο
σε κινηση μετα το Γιβραλταρ που θα συνδραμει αποτεσματικα στην αποφυγη τετοιων
περιστατικων  . Γιατι εαν υποθεσουμε  οτι προκειται για ανθρωπινο λαθος οταν το
πλοιο ειχε αναφερει την εισοδο του στο συστημα απο τον Καβο Μαλεα θα παρακολουθειτο
ανελιπως και σε περιπτωση που το κεντρο διαπιστωνε οτι κατι πηγαινε στραβα  υπαρχει
τροπος να το καλεσουν ειτε με το VHF ειτε μεσω του Δορυφορικου τηλεφωνου ειτε μεσω
του συστηματος GMDSS  αλλα περα απο ολα αυτα οταν ο υπευθυνοςπου ειναι στην γεφυρα
ξερει οτι παρακολουθειται απο το συστημα ειναι πολυ παντα προσεκτικος οπως πρεπει
να ειναι φυσικα καθ ολη την διαρκεια της φυλακης του στηνγεφυρα.
=========================================================================

Η πολιτεια ας  αποφασισει με ποιο τροπο   θα ελεγχει την κινηση στο στενο οχι αλλη
αδιαφορια και υποσχεσεις (ισχυει και για τους προηγουμενους κυβερνωντες) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου